Дверний ринок і його правила - інтерв'ю

До «Дня лідерів дверного ринку», де ми є постійними учасниками, представники  компанії-організаторів проводять зустрічі з найсильнішими представниками дверної галузі. Мета – показати найефективніші  інструменти успішних гравців ринку та скласти загальну картину щодо дверного ринку.

Після екскурсії на завод сталевих дверей ТМ «Абвер» та в брендований магазин, наші гості взяли інтерв'ю у власника компанії Ігоря Дробітько.

 

 

Обговорювали дуже багато актуальних питань, основні з них були такі:  зміна напрямку діяльності з експортера на виробника, шляхи розвитку, методи підвищення ефективності.

В першу чергу Ігор розповів, який шлях пройшла наша компанія, перш ніж впевнено ми зайняли місце одного з найсильніших виробників вхідних дверей в Україні.  Був тяжкий шлях від компанії імпортера до крупного підприемства-виробника. З 2015 року для компанії помінялося все: сфера діяльності, географія продажів, команда, продукт.

 

Якщо чесно, то це кардинально інший бізнес, адже як імпортери ми фактично займалися питаннями логістики, і тут усе було зрозуміло Коли розпочали роботу як виробник, то тут стало найцікавіше, – я засучив рукава і почав жити життям компанії – від виробництва і до розподілу фінансів. Сьогодні я відчуваю, що ризики і подолання складнощів були виправданими, і нам усе-таки вдалося створити гідний продукт, із яким конкуруємо всередині країни та розвиваємо експорт. 

 

Важливим фактором при виготовленні якісних вхідних дверей – це матеріали, з яких вони виробляються. Власник компанії зазначив, на скільки важливо обирати надійних постачальників. Так, вже є перевірені часом партнери, але ми завжди відкриті для нових діалогів, адже ми завжди прагнемо до нових вершин – постійно удосконалюємо наш продукт.

Також обговорили стан металевого ринку в Україні. І, нажаль, переваги перейшли до імпортного постачальника, бо в українському металу більше браку, довший час на обробку. В сегменті дверей середній, середній+ якість важлива на кожному етапі, тому компанія готова закуповувати дорожчі, але якісні матеріали, і метал в тому числі.

Яких успіхів Ви досягли завдяки впровадженню LEAN?

 

LEAN – це прозорість, структурованість, підвищення ефективності.
Коли ми купували приміщення під склади, то думали, що нам цього буде замало, але з впровадженням технологій ми зрозуміли, що площ вистачає, важливо структурувати та оптимізувати процеси, і не слід роздувати великі площі, щоб виготовляти більше дверей. 

Впроваджувати зміни було непросто, адже люди завжди важко сприймають зміни. Кадрові втрати були, адже ми прийняли чітку позицію: або вчишся і змінюєшся, або ми прощаємося.

Я взяв усе у свої руки і за рік нам вдалося прирости вдвічі в обсягах виробництва.

 

 

Питання технології LEAN дуже актуальне для компанії ТМ “Abwehr”  - саме за допомогою цих методів по управлінню організації було підвищено якість роботи шляхом скорочення втрат.

Кадрові питання – так, компанія в постійному пошуку не так робітників, як кваліфікованих людей. В постійному розвитку компанії рівень знань співробітників повинен теж бути на належному рівні. І тоді всі ми разом великою командою легко прийдемо до поставленої цілі – бути виробником лідером в своїй ніші!

 

За матеріалами Я у дверному бізнесі 14 років – 14 років постійних змін. Ринок диктує правила гри! Ігор Дробітько – власник компанії Абвер