Нещодавно минула найочікуваніша подія в цьому році в нашій галузі - 8 конференція Лідерів дверного ринку 2020. Захід був як завжди грандіозний - зібралося 180 учасників зі всієї України. Були представники виробників вхідних і міжкімнатних дверей, фурнітури та інших комплектуючих.
Мета цієї події - зібрати на єдиному майданчику більшість учасників дверного бізнесу для обговорення актуальних тем галузі, обмін досвідом та підбивання підсумків 2020 року. А цих тем і питань було дуже багато.
Головними питаннями цієї зустрічі були - як розвивається ринок в нинішній ситуації в країні, а також в порівнянні з попередніми періодами і як організувати виробництво і продажі так, що б і далі залишатися в «плюсі».
Зі своїми доповідями виступало кілька сильних спікерів, одним з яких був Ігор Дробітько - власник компанії «ABWEHR». І варто зазначити, що на думку присутніх його визнали найкращим спікером!! З чим ми його і вітаємо!
Як відреагував Ігор на своїй сторінці в фейсбук на даний захід:
«Благодарю организаторов отраслевой конференции, за прекрасное проведение мероприятия. Вы подняли его на совершенно новый, качественный уровень и сделали магнитом для всех специалистов отрасли, которые стремятся отслеживать и формировать тренды, а также увеличивать метаболизм качественных изменений в своих компаниях. Все, кто пропускает ивент, теряет ориентацию в трендах отрасли и отстаёт ...»
Доповідь була досить розкритою, де проводився аналіз та обговорення ситуації на ринку дверей, експорт, імпорт та внутрішні продажі. Ігор зазначив, що тепер «двернику» потрібно буде грати за новими правилами. За дуже короткий термін ринок змінився, того ж потрібно і від «гравців». Організація виробництва, продажу, сервіс ... перейшли на абсолютно новий якісний рівень.
Цитата з презентаційного матеріалу власника компанії: «ABWEHR»:
Сильні гравці стають ще сильнішими, слабкі закриваються, а їх «місце» перерозподіляється між провідними брендами. Тому основним висновком було - володіти ситуацією і змінюватися разом з ринком, бути гнучким та швидко реагувати на будь-які зміни.
Дякуємо організаторам конференції за якісний і корисний захід! До нових зустрічей.